ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ - ΤΑΛΓΚΟ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΑΣ 1980

-Γιατί κοιτάζεις όλο τις γυναίκες, λουλουδάκι μου; -Μα δεν μπορώ να κάνω αλλιώς! Από τότε που συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν, νομίζω ότι δεν έπαψα ούτε στιγμή να τις σκέφτομαι! Ό,τι κι αν κάνω, σκέφτομαι παράλληλα τις γυναίκες. Τις σκέφτομαι όταν δουλεύω, τις σκέφτομαο όταν βλέπω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση, τις σκέφτομαι ακόμη κι όταν κάνω έρωτα! Με κυβερνά το πέος μου, αυτή είναι η αλήθεια, Ελενάκι. Διαρκώς γι' αυτό δουλεύω, ψάχνω να του βρω θύματα. Είμαι το περισκόπιο του πέους μου! Κοίταξα ψηλά τον ουρανό που ήταν ακόμη φωτεινός. Είδα τα πουλιά που κάθονταν στα σύρματα του ηλεκτρικού. Τόσες και τόσες φορές έχω δει τα πουλιά στα σύρματα του ηλεκτρικού, πρώτη φορά πρόσεξα ότι τα σύρματα ήταν πέντε κι ότι τα πουλιά έμοιαζαν με νότες μουσικής.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις